blablabla

Ligger i Adams säng som jag har gjort i kanske sex timmar nu haha.
Medans Adam, Jonny och Elias sitter och spelar och adams bror o hans kompisar springer runt och är aspackade haha.
Ogge kom och höll på o knäcka min data nyss, men de är fintä haha!
Jag sover väl ensam här inne med alla fyllon medans Elias Adam och Jonny tänker sova i husvagnen på gården hahaha idioter.
Dock så pratade vi om att ställa den på bruket och sova där, men den idén blev nedröstad rätt snabbt haha. Hade ju varit lite roligt faktiskt.
Och inte fick jag ha min godispåse ifred idag heller.. den va ju slut efter första rökpausen jag tog.
Men men, lika bra det slipper jag få ont i magen!

Får se hur länge jag blir vaken inatt då, aja hej!


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0