svar.

Linnea Larsson om isabell olsson:
Hej gillar din blogg otroligt mycket.

Tänkte bara fråga är bella din nya bästis trodde amanda va det förut. Isf vad hände mellan er.

Du är jätte fin

svar; tack så mycket.
jadu, jag vet inte vad din syn på vänner och bästavänner är riktigt.
men för mig är alla mina vänner som jag umgås med ofta, mina bästavänner, dom som jag mår bäst av att umgås med.
"nya bästis" låter faktiskt som när man gick på dagis... men jag har ingen "ny" bästis, har aldrig haft bara en bästavän utan flera stycken.
kate är tillexempelt fortfarande en av mina bästa vänner fast vi aldrig umgås längre. men jag vet att jag kan lite på henne och hon ställer upp för mig vad det än är.
det är en bästavän för mig. så därför har jag flera.

hoppas du förstog även fast jag kanske krånglade till det lite, men det är bara att fråga saker så svarar jag. alla olika frågor är bara roligt.


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember?

Hotmail: (publiceras ej)

Your blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0